Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenBillett, Stephen (Hrsg.); Orrell, Janice (Hrsg.); Jackson, Denise (Hrsg.); Valencia-Forrester, Faith (Hrsg.)
TitelEnriching Higher Education Students' Learning through Post-work Placement Interventions.
1st ed. 2020.
QuelleCham: Springer International Publishing (2020), XIX, 316 S.
PDF als Volltext  Link als defekt meldenVerfügbarkeit 
ReiheProfessional and Practice-based Learning. 28
BeigabenIllustrationen 24
Spracheenglisch
Dokumenttyponline; gedruckt; Monographie
ISBN978-3-030-48061-5; 978-3-030-48062-2; 978-3-030-48063-9; 978-3-030-48064-6
DOI10.1007/978-3-030-48062-2
SchlagwörterBildung; Erziehung; Berufsausbildung; Bildung; Curriculum; Erziehung; Berufsbildung; Ausbildung; Hochschulbildung; Curriculum; Ausbildung; Berufsausbildung; Berufsbildung; Hochschulbildung; Hochschulsystem
AbstractThis edited volume offers a range of insights about, practices of, and findings associated with, enrichening higher education students' learning by their engagement in educational processes during and after the completion of their work integrated education experiences. That is, using post-practicum intervention to augment and enrich those learning experiences. The collected contributions here draw on the processes of trialling and evaluating educational processes that aimed to enrich the work integrated education experiences for purposes of improving students' understandings, abilities to address workplace and occupational requirements. These processes and findings from these processes across a range of disciplinary fields including pharmacy, psychology, physiotherapy, service learning, occupational therapy, journalism and business students education speak directly to educators in both workplace and educational settings across a range of occupational sectors. These messages, which arise from educators and practitioners enacting and evaluating these interventions, offer practical suggestions as well as conceptual advances. The reach of the accounts of processes, findings and evaluations is not restricted to the occupational fields in which the interventions occurred. The lessons provided through this edited volume are intended to inform how post-practicum interventions might be enacted across a range of occupational studies.
Erfasst vonUniversitätsbibliothek der Humboldt-Universität zu Berlin
Update2022/2
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: