Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Patterson, Frances; Whincup, Helen |
---|---|
Titel | Making the transition from practitioner to supervisor. Reflections on the contribution made by a post-qualifying supervisory course. |
Quelle | In: European journal of social work, 21 (2018) 3, S. 415-427 |
Beigaben | Literaturangaben |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 1369-1457 |
Schlagwörter | Methode; Soziale Rolle; Supervision; Personenzentrierter Ansatz; Projekt; Qualifikation; Fortbildung; Soziale Arbeit; Theorie-Praxis-Beziehung; Untersuchung; Großbritannien |
Abstract | This paper will explore our experiences of delivering an accredited post-qualifying supervision course since 2008 to professionals from different sectors, diverse professional backgrounds, and with varying levels of supervisory experience. |
Erfasst von | Deutsches Zentralinstitut für soziale Fragen, Berlin |
Update | 2022/3 |