Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFriziellie, Heather; Schmidt, Julie A.; Spiller, Jeanne
TitelYes we can!
General and special educators collaborating in a professional learning community.
QuelleBloomington: Solution Tree Press (2016), x, 144 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben S. 121-126; Illustrationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN1-936763-99-0; 978-1-936763-99-3
SchlagwörterKooperation; Lehrerbildung; Lehrerfortbildung; Unterricht; Lehrerkollegium; Professionalität; Lehrerbildung; Lehrerfortbildung; Lehrerkollegium; Unterricht; Kooperation; Professionalität
AbstractAs states adopt more rigorous academic standards, schools must define how special education fits into standards-aligned curricula, instruction, and assessment. Utilizing PLC practices, general and special educators must develop collaborative partnerships in order to close the achievement gap and maximize learning for all. The authors encourage all educators to take collective responsibility in improving outcomes for students with special needs. Use the key ideas and four critical questions of a PLC to maximize learning for all students. Learn when conditions make special education services most effective. Determine priority standards, and study the steps for unpacking these standards into learning targets. Discover what tailored instruction does and does not mean. Consider common team structures that support effective collaboration. Develop instructional plans using reproducibles. (Verlag).
Erfasst vonDeutsches Institut für Erwachsenenbildung - Leibniz-Zentrum für Lebenslanges Lernen, Bonn
Update2018/4
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: