Literaturnachweis - Detailanzeige
Sonst. Personen | Huang, Tien-Chi (Hrsg.); Lau, Rynson (Hrsg.); Hunag, Yueh-Min (Hrsg.); Spaniol, Marc (Hrsg.); Yuen, Chun-Hung (Hrsg.) |
---|---|
Institution | SETE (2. : 2017 : Kapstadt) |
Titel | Emerging technologies for education. Second international symposium, SETE 2017, held in conjunction with ICWL 2017, Cape Town, South Africa, September 20-22, 2017. Revised selected papers. |
Quelle | Cham: Springer (2017), XV, 567 S.
PDF als Volltext |
Reihe | Lecture notes in computer science. 10676 |
Beigaben | Illustrationen |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; gedruckt; Monographie |
ISBN | 978-3-319-71083-9; 978-3-319-71084-6 |
DOI | 10.1007/978-3-319-71084-6 |
Schlagwörter | Bildungsforschung; Empirische Untersuchung; Digitale Medien; Informations- und Kommunikationstechnologie; Medieneinsatz; Schule; Lernen; Lernprozess; Gruppenarbeit; Lehren; Computerunterstützter Unterricht; Lernplattform; Lernsoftware; Unterricht; Technologie; Universität; Blended Learning; E-Learning; Analyse; Konferenz; Internet; Kapstadt |
Abstract | This book constitutes the thoroughly refereed post-workshop proceedings of the Second International Symposium, SETE 2017, held in conjunction with ICWL 2017, Cape Town, South Africa, in September 2017. The 52 full and 13 short papers were carefully reviewed and selected from 123 submissions. This symposium attempts to provide opportunities for the crossfertilization of knowledge and ideas from researchers in diverse fields that make up this interdisciplinary research area. (DIPF/Orig.). |
Erfasst von | DIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Frankfurt am Main |
Update | 2018/4 |