Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inOrr, Dominic
TitelA Comparative Study on Cost-Sharing in Higher Education.
Using the Case Study Approach to Contribute to Evidence-Based Policy.
QuelleAus: Curaj, Adrian (Hrsg.); Matei, Liviu (Hrsg.); Pricopie, Remus (Hrsg.); Salmi, Jamil (Hrsg.); Scott, Peter (Hrsg.): The European higher education area. Between critical reflections and future policies. 2. Cham [u.a.]: Springer International Publishing (2015) S. 849-863
PDF als Volltext kostenfreie Datei  Link als defekt meldenVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttyponline; gedruckt; Sammelwerksbeitrag
ISBN978-3-319-18767-9; 978-3-319-20877-0
DOI10.1007/978-3-319-20877-0_51
SchlagwörterFinanzierung; Studiengebühren; Hochschule
AbstractAs an example of a study, which aims to support the use of evidence-based policy in decision-making, the paper will present a study on cost-sharing. Commissioned by the European Union, the study had the task of reviewing the impact of changes to the balance of higher education costs between public grants and private revenues using a case-study approach (Orr, Wespel, & Usher, 2014a, b). The purpose of the study was to provide a basis for open discussions on reforms to higher education funding and their consequences. (HRK / Abstract übernommen).
Erfasst vonHochschulrektorenkonferenz, Bonn
Update2018/4
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: