Literaturnachweis - Detailanzeige
Sonst. Personen | Holt, Dale (Hrsg.); Segrave, Stephen (Hrsg.); Cybulski, Jacob L. (Hrsg.) |
---|---|
Titel | Professional education using e-simulations. Benefits of blended learning design. |
Quelle | Hershey, Pa.: Information Science Reference (2012), XVIII, 435 S. |
Beigaben | Illustrationen |
Zusatzinformation | Inhaltsverzeichnis |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 978-1-61350-189-4; 978-1-61350-190-0; 978-1-61350-191-7 |
Schlagwörter | Computerunterstützter Unterricht; Berufsbildung; Aufsatzsammlung |
Abstract | "This book disseminates current research and best practice for diffusion of e-Simulations in professional education, providing both theoretical frameworks and case-based evidence to assist the target readership to build their own capacity for developing and/or using e-Simulations"-- Provided by publisher. |
Erfasst von | Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg |
Update | 2013/3 |