Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inJohnson, Doug
TitelThe classroom teacher's technology survival guide.
1. ed.
QuelleSan Francisco: Jossey-Bass (2012), XVII, 221 S.
PDF als Volltext  Link als defekt meldenVerfügbarkeit 
ReiheThe Jossey-Bass teacher survival guide series
BeigabenLiteraturangaben
ZusatzinformationInhaltsverzeichnis
Titelbild
Spracheenglisch
Dokumenttyponline; gedruckt; Monographie
ISBN978-1-11-802455-3
SchlagwörterLehrer; Unterricht
Abstract"A comprehensive guide for integrating educational technology in the K-12 classroom.This is a must-have resource for all K-12 teachers and administrators who want to really make the best use of available technologies. Written by Doug Johnson, an expert in educational technology, The Classroom Teacher's Technology Survival Guide is replete with practical tips teachers can easily use to engage their students and make their classrooms places where both students and teachers will enjoy learning. Covers the most up-to-date technologies and how they can best be used in the classroom Includes advice on upgrading time-tested educational strategies using technology Talks about managing "disruptive technologies" in the classroom Includes a wealth of illustrative examples, helpful suggestions, and practical tips This timely book provides a commonsense approach to choosing and using educational technology to enhance learning"-- Provided by publisher.
Erfasst vonUniversitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg
Update2012/4
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: