Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHutchings, Pat; Huber, Mary Taylor; Ciccone, Anthony
TitelThe scholarship of teaching and learning reconsidered.
Institutional integration and impact.
QuelleSan Francisco: Jossey-Bass (2011), XXI, 195 S.Verfügbarkeit 
ZusatzinformationInhaltsverzeichnis
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN0-470-59908-1; 978-0-470-59908-2
SchlagwörterLernforschung; Hochschule; USA
Abstract"Drawing on the experience with the individuals, campuses, and professional associations associated with the Carnegie Academy for the Scholarship of Teaching and Learning and the Institutional Leadership Program, this important resource examines four critical areas where engagement with the scholarship of teaching and learning can have a significant effect. This book is intended for a broad audience of campus leaders, faculty, and people in foundations and other education associations with an interest in supporting new directions in teaching and learning"--.
Erfasst vonUniversitätsbibliothek der Humboldt-Universität zu Berlin
Update2017/2
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: