Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenSilova, Iveta (Hrsg.); Steiner-Khamsi, Gita (Hrsg.)
TitelHow NGOs react.
Globalization and education reform in the Caucasus, Central Asia, and Mongolia.
QuelleBloomfield, Conn.: Kumarian Press (2008), XIV, 303 S.Verfügbarkeit 
Beigabengrafische Darstellungen
ZusatzinformationInhaltsverzeichnis
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN978-1-565-49257-8
SchlagwörterBildungsreform; Globalisierung; Nichtregierungsorganisation; Kaukasus; Mongolei; Zentralasien
AbstractContents: Championing open society : the education logic of the Soros Foundations network -- The parallel worlds of NGOs, multilateral aid, and development banks : the case of community schools in Armenia -- The free market in textbook publishing : visions and realities in Azerbaijan -- On being first : the meaning of education decentralization reform in Georgia -- From educational brokers to local capacity builders : redefining international NGOs in Kazakhstan -- A voucher system for teacher training in Kyrgyzstan -- Circulating "best practices" in Mongolia -- The latecomer syndrome : beyond project implementation toward an education policy think tank in Tajikistan -- Invisible and surrogate education : filling educational gaps in Turkmenistan -- Quotas for quotes : mainstreaming open society values in Uzbekistan -- Conclusion : centralist and donor-dependent governments : what's left for NGOs to do?
Erfasst vonLeibniz-Institut für Bildungsmedien | Georg-Eckert-Institut (GEI), Braunschweig
Update2011/1
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: