Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWilliams, Kimberly M.
TitelDoing research to improve teaching and learning.
A guide for college and university faculty. Second edition.
QuelleNew York, NY: Routledge (2022), xv, 342 S.Verfügbarkeit 
BeigabenDiagramme
ZusatzinformationInhaltsverzeichnis
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN978-0-367-46003-7; 978-0-367-90257-5; 978-1-003-02639-6
SchlagwörterForschung; Lernen; Lehren; Hochschulbildung; Hochschulbindung; Hochschullehre; Hochschule
Abstract"In this rapidly changing teaching and learning environment, one of the most promising ways for faculty at institutions of higher education to improve their teaching is to capitalize upon their skills as researchers. This book is a step-by-step guide for doing research to inform and improve teaching and learning. With background and instruction about how to engage in these methodologies-including historical analyses, qualitative, quantitative, and mixed methods-the 2nd edition of Doing Research to Improve Teaching and Learning discusses a process of working collaboratively and reflectively to improve one's teaching craft. Full of updated, authentic examples from research studies, student work, and instructor reflections, this valuable resource equips faculty with the skills to collect and use data and evidence-based instructional methods in any college and university classroom.
Erfasst vonUniversitätsbibliothek der Humboldt-Universität zu Berlin
Update2022/3
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: