Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMoore, Barbara McGregor
TitelAchievement in Basic Math Skills for Low Performing Students: A Study of Teachers' Affect and CAI.
QuelleIn: Journal of Experimental Education, 57 (1988) 1, S.38-44Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterComputer Assisted Instruction; Elementary Education; Elementary School Mathematics; Elementary School Teachers; Grade 7; Grade 8; Low Achievement; Mathematics Achievement; Remedial Mathematics; Teacher Attitudes; Teacher Influence
AbstractA study of math instruction with and without a computer-assisted component (CAI) was conducted to determine the influence of teachers' attitudes on the achievement of 117 seventh-and eighth-grade remedial math students. Results indicate a major role for the teacher's personality in CAI and non-CAI interventions. (TJH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: