Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGordon, Howard R. D.; und weitere
TitelAssessment of the Motivational Orientations of Vocational, Technical, and Adult Education Graduates in Off-Campus Credit Programs.
QuelleIn: College Student Affairs Journal, 12 (1993) 2, S.67-76Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdult Education; Adult Students; College Graduates; College Students; Higher Education; Masters Programs; Motivation; Participation; Vocational Education
AbstractExamined motivation for participation in off-campus credit programs. Findings from 417 Vocational, Technical, and Adult Education master's degree recipients who participated in off-campus degree programs revealed that graduates were more influenced to enroll because of professional advancement and cognitive interest reasons than for other reasons. Older participants were more inclined to be enrolled for community service reasons. (Author/NB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: