Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enShipton, Jane; Steltenpohl, Elizabeth
TitelSelf-Directedness of the Learner as a Key to Quality Assurance.
QuelleIn: New Directions for Experiential Learning, (1980) 9, S.11-27Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Adult Students; Career Development; College Credits; Education Work Relationship; Educational Planning; Educational Quality; Experiential Learning; Higher Education; Individual Development; Prior Learning; Self Actualization; Self Concept; Student Educational Objectives; Values
AbstractStudents can markedly enhance their learning if they are prepared to take initiative in choosing learning goals and methods. They do so best if encouraged to be self-directing and acquire the skills for clarifying goals, finding resources, selecting learning tasks, and appraising progress as they go. (Author/MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: