Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Lipsky, Sally A. |
---|---|
Titel | A Credit-Bearing Course for Training SI Leaders |
Quelle | In: New Directions for Teaching and Learning, (2006) 106, S.33-41 (9 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 0271-0633 |
DOI | 10.1002/tl.231 |
Schlagwörter | Course Content; Supplementary Education; Enrichment Activities; Instructional Leadership; Leadership Training; Course Descriptions; Course Objectives; Program Design; Instructional Design; Teaching Styles; Teacher Education Kursprogramm; Ergänzungsunterricht; Bereicherungsprogramm; Instruction; Leadership; Bildung; Erziehung; Führung; Führungslehre; Kursstrukturplan; Programme design; Programmaufbau; Programmplanung; Lesson concept; Lessonplan; Unterrichtsentwurf; Lehrstil; Unterrichtsstil; Lehrerausbildung; Lehrerbildung |
Abstract | This chapter describes key components in the design of a training course for SI leaders. It describes course content and accompanying theoretical frameworks, and explains how content is delivered. (Author). |
Anmerkungen | John Wiley & Sons, Inc. Subscription Department, 111 River Street, Hoboken, NJ 07030-5774. Tel: 800-825-7550; Tel: 201-748-6645; Fax: 201-748-6021; e-mail: subinfo@wiley.com; Web site: http://www3.interscience.wiley.com/browse/?type=JOURNAL |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |
Update | 2017/4/10 |