Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inNoel, Rita Thomas
TitelUniversity Support: A Self-Reported Evaluation by Business Teacher Educators and Secondary School Business Teachers.
QuelleIn: Delta Pi Epsilon Journal, 36 (1994) 2, S.65-80Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0011-8052
SchlagwörterBusiness Education Teachers; College Role; College School Cooperation; Secondary School Teachers; Teacher Attitudes; Teacher Educators
AbstractResponses from 131 of 161 business teacher educators and 1,335 of 2,005 secondary business teachers showed that they significantly differed in opinions of the following functions of teacher education programs: sharing research results, coordinating meetings, helping with competitive events, providing certification, holding technology workshops, developing faculty, and preparing student teachers. (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Delta Pi Epsilon Journal" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: