Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCreeden, John E.
TitelComponents of Good Advising: Differences in Faculty and Student Perceptions.
QuelleIn: National Academic Advising Association Journal, 10 (1990) 2, S.30-36Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Advising; Comparative Analysis; Counseling Techniques; Departments; Higher Education; School Surveys; Student Attitudes; Teacher Attitudes
AbstractA Rutgers University (New Jersey) survey of 1,670 students and 54 departments identified differences between faculty and student perceptions of "good" advising. Students relied more on printed information and friends than on academic advisors. Advising sessions usually involved discussions about registration and drop/add problems. (Author/MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: