Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCoghlin, Ellen K.
TitelScholars in the Humanities Are Disheartened by the Course of Debate over Their Disciplines.
QuelleIn: Chronicle of Higher Education, 36 (1989) 2Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Curriculum; Conflict; Conservatism; Debate; Higher Education; Humanities; Intellectual Disciplines; Liberalism; Literary Criticism; Persuasive Discourse; Research; Scholarship
AbstractAcademic humanists have been hearing that too much of their research and teaching was politicized, trivialized by a fascination with popular culture, and preoccupied with questions of race, gender, and class. The most frequent target of critics are literary theorists and others farthest from traditional subjects and approaches. (MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: