Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inThompson, Diane P.
TitelConversational Networking: Why the Teacher Gets Most of the Lines.
QuelleIn: Collegiate Microcomputer, 6 (1988) 3, S.193-201Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterComputer Assisted Instruction; Discourse Analysis; Higher Education; Language Skills; Local Area Networks; Microcomputers; Models; Tables (Data); Teacher Role; Teleconferencing; Writing (Composition); Writing Instruction
AbstractDescribes the use of the English Natural Form Instruction (ENFI) computer conferencing system to teach language skills in college writing classes at Northern Virginia Community College. Highlights include local area networks; discourse processing; interactive writing; the teacher's role; textual analysis of writing by two classes; and other possible computer conferencing models. (LRW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: