Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMay, Diane S.; Duea, James A.
TitelA Student's Assignment for History Teachers: A Teacher Agrees.
QuelleIn: OAH Magazine of History, 1 (1986) 3-4, S.8-9Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Curriculum Enrichment; Curriculum Problems; High Schools; Historiography; History Instruction; Teaching Methods
AbstractOffers criteria for an ideal history course from a student's point of view. Teacher preparation, use of primary source materials, simulations, and other involving methods are recommended. While validating these recommendations, a teacher responds that inadequate content preparation, heavy teaching loads, and increasing bureaucracy may mitigate against quality instruction. (JDH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: