Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enund weitere; Rynders, John E.
TitelProducing Positive Interaction among Down Syndrome and Nonhandicapped Teenagers through Cooperative Goal Structuring.
QuelleIn: American Journal of Mental Deficiency, 85 (1980) 3, S.268-73Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdolescents; Competition; Cooperation; Downs Syndrome; Drafting; Exceptional Child Research; Junior High Schools; Peer Relationship; Recreational Activities
AbstractEffects of cooperative, competitive, and individualistic goal structures were compared on the dimensions of interpersonal interaction and attraction with 18 nonhandicapped and 12 Down's syndrome junior high school students who participated in eight weekly sessions of recreational bowling. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: