Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Podis, Leonard A. |
---|---|
Titel | Teaching Arrangement: Defining a More Practical Approach. |
Quelle | In: College Composition and Communication, 31 (1980) 2, S.197-204Infoseite zur Zeitschrift |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Higher Education; Organization; Teaching Methods; Writing (Composition); Writing Instruction; Writing Skills Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; Hochschulbildung; Hochschulsystem; Hochschulwesen; Organisation; Organisationsstruktur; Teaching method; Lehrmethode; Unterrichtsmethode; Schreibübung; Schreibunterricht; Writing skill; Schreibfertigkeit |
Abstract | Establishes a coherent and teachable sequence covering some of the practical principles, progressions, and patterns that fluent writers use in arranging their material. (FL) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |
Update | 2004/1/01 |