Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLorton, John W.; Walley, Bertha L.
TitelChild Advocacy and the Administrator of Early Childhood Education.
QuelleIn: Journal of the International Association of Pupil Personnel Workers, 23 (1979) 4, S.192-96Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdministrator Qualifications; Administrators; Child Advocacy; Conceptual Schemes; Credentials; Early Childhood Education; Guidance Programs; Program Effectiveness; Pupil Personnel Services
AbstractAdministrators in early childhood schools and centers can make a difference in children's lives and learnings. As child advocates, administrators must think through their own theoretical framework on which to base planning for school or center, guidance for teachers, analysis of program effectiveness, parent involvement, and utilization of pupil personnel services. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: