Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMiller, Larry E.
TitelRelationship between First-Year Teachers' Morale and Behavior
Quelle(1977)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAgricultural Education; Beginning Teachers; Classroom Environment; Educational Research; Surveys; Teacher Behavior; Teacher Morale; Teacher Motivation; Teaching Styles; Vocational Education Teachers; Virginia
AbstractThe long maintained tenet that vocational agriculture teachers are overall a contented group with high moral was not supported by a study examining the relationship between Virginia first-year agricultural education teachers' morale and their classroom behavior. The methodology, results, summary, and implications are reported in this article. (BM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: