Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBambrick-Santoyo, Paul
TitelWhat You Practice Is What You Value
QuelleIn: Educational Leadership, 77 (2019) 3, S.44-49 (6 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0013-1784
SchlagwörterCoaching (Performance); Teaching Skills; Feedback (Response); Discussion (Teaching Technique); Classroom Techniques; School Culture; Teacher Behavior; Attention; Progress Monitoring; Learner Engagement; Faculty Development
AbstractEspecially for new teachers, doing certain small actions or interactions right in the classroom can have an outsized impact on becoming a solid teacher. And when experienced teachers guiding other teachers' growth is expected within a school, novices can master discrete skills very quickly--provided the school culture makes practicing well-understood skills until "perfect" the norm. Bambrick-Santoyo shares part of a scope and sequence of central skills that any coach guiding a new or struggling teacher should take that teacher through, with focused practice at each stage. An extended example shows how coaches at schools he's worked with use this sequence in guiding teachers to improve rapidly. (As Provided).
AnmerkungenASCD. 1703 North Beauregard Street, Alexandria, VA 22311-1714. Tel: 800-933-2723; Tel: 703-578-9600; Fax: 703-575-5400; Web site: http://www.ascd.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Educational Leadership" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: