Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRobinson, Dana; Rosenberg, Linda; Espinoza, Alejandro; Zeidman, Eric
InstitutionNational Center for Education Evaluation and Regional Assistance (NCEE) (ED/IES); Mathematica
TitelPractical Strategies for Recruiting Districts and Schools for Education Impact Studies. NCEE 2024-001
Quelle(2023), (16 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterSchool Districts; Recruitment; Educational Research; Researchers; Participation; Privacy
AbstractConducting rigorous impact studies that produce actionable evidence for educators and policymakers is a key goal of the Standards for Excellence in Education Research (SEER). Although studies can be initiated by individual districts or schools, researchers often conduct their own studies to address broadly relevant questions about the effectiveness of an education program, policy, practice, or intervention. This brief offers practical strategies for researchers newer to school-based impact studies to consider during the various phases of a study, with the aim of helping them achieve their recruitment goals. The strategies focus on four topics that, based in part on the authors' knowledge of recent recruitment efforts, may play an increasingly important role in affecting a district's or school's ability and willingness to participate in impact studies: (1) Attention to urgent priorities and needs; (2) Limited staff capacity; (3) Commitment to fairness and collaborative practices; and (4) Protection of student and staff privacy. (ERIC).
AnmerkungenNational Center for Education Evaluation and Regional Assistance. Available from: ED Pubs. P.O. Box 1398, Jessup, MD 20794-1398. Tel: 877-433-7827; Web site: http://ies.ed.gov/ncee/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: