Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGao, Niu; Lafortune, Julien; Hill, Laura
InstitutionPublic Policy Institute of California (PPIC)
TitelWho Is Losing Ground with Distance Learning in California? Technical Appendices
Quelle(2020), (18 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Distance Education; COVID-19; Pandemics; Surveys; Census Figures; Achievement Gap; Racial Differences; Minority Group Students; Low Income Students; Educational Policy; Online Courses; Access to Education; Access to Computers; Internet; Food; Social Services; Housing; Teacher Student Relationship; Parent Participation; California
AbstractThese technical appendixes accompany the study, "Who Is Losing Ground with Distance Learning in California?" The study explores key issues California families experienced around distance learning in spring 2020. Using data from the Census Household Pulse Survey, a weekly survey conducted in 2020, the authors document how the COVID-19 pandemic altered Californian households. The findings show that distance learning has widened gaps for children of color, children in low-income families, and children of less-educated parents. The report also offers several recommendations as state and local policymakers consider strategies to improve distance learning and mitigate learning loss. The appendices include: (1) Census PULSE Household Survey; and (2) Additional Tables and Figures. [For the full report, see ED611459.] (ERIC).
AnmerkungenPublic Policy Institute of California. 500 Washington Street Suite 800, San Francisco, CA 94111. Tel: 415-291-4400; Fax: 415-291-4401; Web site: http://www.ppic.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: