Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enIsenberg, Eric; Webber, Ann
InstitutionNational Center for Education Evaluation and Regional Assistance (ED); Westat, Inc.
TitelState and District Use of Title II, Part A Funds in 2018-19. Appendices. NCEE 2021-006A
Quelle(2021), (94 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
ZusatzinformationWeitere Informationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Educational Legislation; Federal Legislation; Elementary Secondary Education; Federal Aid; Educational Finance; Teacher Effectiveness; Administrator Effectiveness; Financial Support; Faculty Development; Recruitment; Class Size; Training; Labor Turnover; School Districts; Rural Schools; Urban Schools; Suburban Schools; Public Schools; Charter Schools; School District Size; Resource Allocation; School Surveys; State Surveys
AbstractThese are the appendices for the report, "State and District Use of Title II, Part A Funds in 2018-19." Title II, Part A of ESEA (Title II-A) provides over $2 billion per year in funding to states and districts to support effective instruction through the preparation, recruitment, and training of educators. The Every Student Succeeds Act (ESSA), which reauthorized the ESEA in 2015, provided greater flexibility for states and districts in how they use Title II-A funds, by expanding the option to transfer funds to other ESEA programs, and authorizing states to set aside additional funds for training principals and other school leaders. There are five appendices in the document, including: (1) Methodology; (2) Additional Report Exhibits; (3) Supplementary Exhibits; (4) State-by-State Exhibits; and (5) Survey Instruments. [For the full report, see ED610914.] (ERIC).
AnmerkungenNational Center for Education Evaluation and Regional Assistance. Available from: ED Pubs. P.O. Box 1398, Jessup, MD 20794-1398. Tel: 877-433-7827; Web site: http://ies.ed.gov/ncee/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: