Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMejia, Marisol Cuellar; Rodriguez, Olga; Johnson, Hans
InstitutionPublic Policy Institute of California (PPIC)
TitelWhat Happens When Colleges Broaden Access to Transfer-Level Courses? Evidence from California's Community Colleges. Technical Appendices
Quelle(2019), (24 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Courses; Community Colleges; Two Year College Students; Student Placement; English Instruction; Mathematics Instruction; Curriculum Development; College Credits; Student Characteristics; Course Selection (Students); Grades (Scholastic); College Freshmen; Freshman Composition; Enrollment; Racial Differences; Ethnicity; Developmental Studies Programs; Remedial Instruction; African American Students; Asian American Students; Hispanic American Students; White Students; California
AbstractThis document is intended to be a companion piece for a report entitled "What Happens When Colleges Broaden Access to Transfer-Level Courses? Evidence from California's Community Colleges." It contains the technical appendices as follows: (1) College Profiles; (2) Additional Insights from our Interviews; (3) Data and Methods; (4) Caveat and Limitations; and (5) Figures and Tables. [These appendices were written with research support from Sergio Sanchez and Bonnie Brooks. Additional funding was provided by the California Acceleration Project. For the full report, see ED603931.] (ERIC).
AnmerkungenPublic Policy Institute of California. 500 Washington Street Suite 800, San Francisco, CA 94111. Tel: 415-291-4400; Fax: 415-291-4401; Web site: http://www.ppic.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: