Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enChiu, Ashley; Price, C. Aaron; Ovrahim, Elsie
TitelBuilding Science Leadership: An Examination of Teacher and Administrator Perspectives on Science Education
Quelle(2017), (7 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTeacher Administrator Relationship; Teacher Attitudes; Administrator Attitudes; Instructional Leadership; Science Education; STEM Education; Science Teachers; Science Programs; Educational Change; Museums; Scientific Attitudes
AbstractIn building a program to advance school leadership in science, a mechanism for prioritizing science education at a school was developed for schools and then carried out by school staff. The development process (including focus groups and interviews) and literature review yielded a difference in thought between teachers and administrators about perspectives on STEM education. Through evaluations, reflections, surveys, and interviews throughout the pilot and first year of programming, we found a lack of strong difference between teachers and administrators. In the second year of programming, we will continue to examine the differences between these two groups and the outcomes of prioritizing science education at the whole-school level through building on the strengths of the similarities between teachers and administrators. (As Provided).
AnmerkungenAERA Online Paper Repository. Available from: American Educational Research Association. 1430 K Street NW Suite 1200, Washington, DC 20005. Tel: 202-238-3200; Fax: 202-238-3250; e-mail: subscriptions@aera.net; Web site: http://www.aera.net
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: