Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionDepartment of Education (ED), Office of English Language Acquisition (OELA)
TitelEnglish Learner (EL) Students Who Are Black. Fast Facts
Quelle(2016), (2 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; English Language Learners; Language Acquisition; Population Distribution; School Districts; Native Language; Ethnicity; Welfare Recipients; Immigration; Blacks; Educational Attainment; Parent Background; Statistical Distributions; Elementary Secondary Education; United States
AbstractThe Office of English Language Acquisition (OELA) has synthesized key data on English learners (ELs) into two-page PDF sheets, by topic, with graphics, plus key contacts. This Fast Facts covers data in the following categories: (1) States, Including D.C., with the Highest Concentration of ELs Who Are Black; (2) States, Including D.C., with the Largest Number of ELs Who Are Black; (3) Local Education Agencies (LEAs) with the Largest Number of ELs Who Are Black; (4) Top 15 Languages Spoken At Home by EL Students Who Are Black: 2013; (5) Top 15 Birthplaces of Foreign-Born EL Students Who Are Black: 2013; (6) Percentage of EL Students Who Are Black, by State, Including DC: 2013; (7) Percentage of EL Students Who Are Black, by Birthplace: 2013; (8) Black Students Eligible for Free or Reduced-Price Lunch (FRPL): 2013; (9) Immigration Status of Black Students: 2013; and (10) Educational Attainment of Mothers of Black Students: 2013. (ERIC).
AnmerkungenOffice of English Language Acquisition, US Department of Education. 400 Maryland Ave SW, Washington, DC 20202. Tel: 877-424-1616; e-mail: edpubs@edpubs.ed.gov; Web site: http://www2.ed.gov/about/offices/list/oela/index.html
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: