Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionConnectEd: The California Center for College and Career
TitelWhy Pathways? A Better Approach to Transforming High School Education in California
Quelle(2008), (8 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterSchool Community Relationship; High Schools; Educational Change; Public Policy; Change Strategies; Cooperative Planning; Agency Cooperation; Educational Improvement; Career Awareness; College Preparation; Job Skills; Career Education; Industry; School Business Relationship; Postsecondary Education; Academic Achievement; Educational Quality; Technical Education; Apprenticeships; Internship Programs; Educational Methods; Career Academies; Student Personnel Services; Experiential Learning; Teacher Education; Teacher Competencies; California
AbstractState leaders in business, labor, public policy, education and community development are invited to come together around multiple pathways and build a new agenda for high school improvement in California. This group can become a powerful force for transforming high school education by examining and forming consensus around the multiple pathways approach. In addition, this group can contribute to further definition of pathways guiding principles, core components, and policy implications. Each of these topics is presented in this paper, along with evidence to date pointing to the potential for pathways to change California high school education for the better. (ERIC).
AnmerkungenConnectEd: The California Center for College and Career. 2150 Shattuck Avenue Suite 1200, Berkeley, CA 94704. Tel: 510-849-4945; Fax: 510-841-1076; e-mail: info@ConnectEdCalifornia.org; Web site: http://www.ConnectEdCalifornia.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: