Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBlank, Martin J.; Berg, Amy C.; Melaville, Atelia
InstitutionCoalition for Community Schools, Washington, DC.
TitelGrowing Community Schools: The Role of Cross-Boundary Leadership
Quelle(2006), (56 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISBN1-9334-9305-4
SchlagwörterNachschlagewerk; Community Schools; Leadership; Educational Change; Partnerships in Education; School Community Relationship; Community Leaders; Educational Finance; California; Illinois; Indiana; Minnesota; Missouri; Nebraska; Ohio; Oregon; Washington
AbstractLeaders in the nation's schools and communities are working together across the boundaries of education, government, and public, private and community-based agencies to create community schools. The 11 communities profiled in this report illustrate how cross-boundary leadership helps community schools move from pilot projects to large-scale, community-wide education reform strategies. The following are appended: (1) Site Profiles; and (2) Publications by the Coalition for Community Schools. (Contains 11 endnotes.) (ERIC).
AnmerkungenCoalition for Community Schools. 4455 Connecticut Avenue NW Suite 310, Washington, DC 20008. Tel: 202-822-8405; Fax: 202-872-4050; e-mail: ccs@iel.org; Web site: http://www.communityschools.org.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: