Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBoilon, Susan
InstitutionSan Bernardino County Superintendent of Schools, CA.
TitelThe Wilderness Ride: Rivers, Roads, Canals, and Railroads. Fifth Grade Activity. Schools of California Online Resources for Education (SCORE): Connecting California's Classrooms to the World.
Quelle(2000), (11 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lernender; Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Academic Standards; Grade 5; Information Literacy; Intermediate Grades; Language Arts; Social Studies; Special Needs Students; State Standards; Student Research; Transportation; United States History; Wilderness; Writing Assignments; California
AbstractA U.S. frontier theme park is opening in your (the student's) home town. The featured adventure rides will be forms of transportation used in the late 1700s to early 1800s to journey west across the Appalachian mountains. Each ride represents an historically accurate time and place. The students need maps identifying where the mode of transportation would have been used. To be a guide, the student needs to appear in an authentic costume and bring a prepared speech to tell their life story and the history of their transportation type. This lesson plan presents the task; provides the six step process; gives learning advice; discusses evaluation; considers a conclusion; and poses reflection questions. The teacher notes section provides grade level/unit; addresses history/social science and language arts standards; cites information literacy skills; state lesson purpose; suggests lesson length; materials needed; and lists resources. (BT)
AnmerkungenSchools of California Online Resources for Education, San Bernardino County Superintendent of Schools, 601 North East Street, San Bernardino, CA 92410-3093. E-mail: webmaster@score.rims.k12.ca.us; Web site: http://score.rims.k12.ca.us.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: