Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLoveless, Tom; Diperna, Paul
InstitutionBrookings Institution, Washington, DC. Brown Center on Education Policy.
TitelThe Brown Center Report on American Education: How Well Are American Students Learning? Focus on Math Achievement.
Quelle(2000), (37 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Calculators; Elementary Secondary Education; Mathematics Achievement; Mathematics Instruction; Public Policy; National Assessment of Educational Progress
AbstractThis report discusses the direction of achievement in American schools and uncovers the policies and practices influencing the direction of student achievement to find out if the American public is getting the full story on student learning. The report consists of three parts, the first of which reports on the United States's educational achievement in general. The second section focuses on mathematics achievement while the third addresses policies and practices affecting achievement, particularly calculator use. (MM)
AnmerkungenBrookings Institution, 1775 Massachusetts Ave., N.W., Washington, DC 20036. Tel: 800-275-1447 (Toll Free); Fax: 202-797-2960; e-mail: bibooks@brookings.edu; Web site: http://www.brookings.edu.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: