Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNational School Boards Association, Washington, DC. Educational Policies Service.
TitelSchool Systems and the Growing Minority.
QuelleIn: Updating School Board Policies, 14 (1983) 7, S.1-3 (8 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterLeitfaden; Board of Education Policy; Elementary Secondary Education; Employed Parents; Faculty Development; Faculty Handbooks; One Parent Family; Orientation Materials; Parent Rights; Parent School Relationship; Program Descriptions; Teacher Attitudes; Teacher Exchange Programs
AbstractEducators should recognize both the special needs of single-parent students and their parents and be aware of child custody laws and the school's responsibility for a child's safety when parents divorce. Such measures as extended care programs and informal discussion between school staff and parents help ensure equal treatment in the education process. (PB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: