Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionCouncil of Europe, Strasbourg (France). Documentation Center for Education in Europe.
TitelHigher Education Reform and the Concept of Permanent Education. Second Part.
Quelle(1974), (48 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterTagungsbericht; Activism; Administrative Policy; Conference Reports; Educational Change; Educational Policy; Higher Education; International Education; Student Participation
AbstractIn October 1972, the annual Consultative Assembly of the Council of Europe debate devoted to cultural and educational questions included the reports presented in this account. They are titled: Present Trends in Higher Education Reform and Further Prospects With a View to Permanent Education, by J. Capelle; Towards a European Policy in Higher Education by L. Toncic-Sorinj; Development of Higher Education Structures in Europe by W. Taylor; Student Unrest and Student Participation by B. E. Ingelmark; Study Reform and Permanent Education by E. A. van Trotsenburg; and Post-School, Recurrent and Higher Education--Proposals for an Overall Reform by F. Edding. The resolution concerning present trends in higher education reform and further prospects with a view to permanent education that was passed at the assembly is also included. (PG)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: