Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inShane, Stephen L.
TitelA Study on teachers’ knowledge about multimedia and copyright: The problem and some possible answers.
QuelleIn: Tech trends for leaders in education and training, (2001) 6, S.3-5
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN8756-3894
DOI10.1007/BF02772013
SchlagwörterIntellectual Property; School District; Classroom Teacher; Knowledge Level; Copyright Issue
AbstractConclusions The results of this study indicated that the knowledge level of K-12 teachers is very low relating to multimedia copyright issues. In fairness, this lack of knowledge cannot be blamed entirely on the classroom teachers. The participants in this study clearly indicated that school administrations and school districts themselves are not providing a source for classroom teachers to get this information.
Erfasst vonOLC
Update2023/2/04
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Tech trends for leaders in education and training" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: