Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCampbell, Todd; Melville, Wayne; Bartley, Anthony
TitelStrengthening Science Departments
QuelleIn: Science Teacher, 79 (2012) 6, S.60-63 (4 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0036-8555
SchlagwörterNational Standards; Science Education; Educational Change; Best Practices; Science Teachers; Constructivism (Learning); Science Departments
AbstractTeachers do not work in a vacuum. They are, in most cases, part of a science department in which teachers and the chairperson have important roles in science education reform. Current reform is shaped by national standards documents that emphasize the pedagogical and conceptual importance of best practices framed by constructivism and focused on teaching science as inquiry. But, while these documents emphasize best practices, research consistently shows that science teachers have difficulties enacting them. In this article, the authors discuss how teachers and chairpersons can help their departments support best practices in science. (ERIC).
AnmerkungenNational Science Teachers Association. 1840 Wilson Boulevard, Arlington, VA 22201-3000. Tel: 800-722-6782; Fax: 703-243-3924; e-mail: membership@nsta.org; Web site: http://www.nsta.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Science Teacher" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: