Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSeo, Kyounghee; Hoover, John H.
TitelNavigating a Strange Culture: Nurturing New English Learners
QuelleIn: Reclaiming Children and Youth, 18 (2009) 3, S.58-61 (4 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1089-5701
SchlagwörterSecond Language Learning; English (Second Language); Teacher Responsibility; Educational Environment; Intervention; Educational Strategies; Classroom Techniques; Cultural Awareness; Caring; Integrated Services; Special Needs Students
AbstractGoodlad's notion of "nurturing pedagogy" suggests that it is an educator's responsibility to provide an environment that encourages learning and values each student as "capable of learning"(Goodlad, n.d.) by accounting for student interests, their well being, and developmental levels. Not to be overlooked is the need to provide high-quality services for new English language learners. In this article, the authors discuss the need for attention to second language issues in education and human services and present resources and ideas for working with ELL students and their families. (ERIC).
AnmerkungenReclaiming Children and Youth. PO Box 57 104 N Main Street, Lennox, SD 57039. Tel: 605-647-2532; Fax: 605-647-5212; e-mail: journal@reclaiming.com; Web site: http://www.reclaiming.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Reclaiming Children and Youth" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: