Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inVonVillas, Barbara A.
TitelImproving the Way We Observe Classrooms
QuelleIn: School Administrator, 61 (2004) 8, S.52 (2 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0036-6439
SchlagwörterInstructional Leadership; Classroom Observation Techniques; Administrator Role; Educational Strategies; Academic Achievement; Educational Improvement; Educational Change; Feedback; Teacher Effectiveness; Teacher Evaluation
AbstractIn this article, the author discusses how school leaders who are determined to increase student achievement know that we must change instruction. Accelerating student achievement beyond typical expectations requires a focused change in classroom instruction and a corresponding commitment of administrative time to monitoring and evaluating. We must have substantial change in the way we do business in the classroom if we want our students to perform better. Only when administrators require a change in how teachers approach instruction and actively promote it through visibility and feedback will our students' success rate improve. (ERIC).
AnmerkungenAmerican Association of School Administrators. 801 North Quincy Street Suite 700, Arlington, VA 22203-1730. Tel: 703-528-0700; Fax: 703-841-1543; e-mail: info@aasa.org; Web site: http://www.aasa.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "School Administrator" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: