Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inParks, Susan
TitelSame Task, Different Activities: Issues of Investment, Identity, and Use of Strategy.
QuelleIn: TESL Canada Journal, 17 (2000) 2, S.64-88
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0826-435X
SchlagwörterCase Studies; English (Second Language); English for Special Purposes; Foreign Countries; French Canadians; Interviews; Portfolios (Background Materials); Second Language Instruction; Second Language Learning; Videotape Recordings
AbstractDrawing on activity theory and the construct of investment, explores how three francophone college d'enseignement general et profesionnel (CEGEP) variously invested in a task that involved producing short documentary-style videos in English. case study data included interviews without he student and teacher and student work portfolios. suggests that the appropriation of, or resistance to, particular strategies was related to the construct of motive and issues of identity. (Author/VWL)
AnmerkungenTESL Canada Federation. 408-4370 Dominion Street, Burnaby, BC V5G 4L7, Canada. Tel: 604-298-0312; Fax: 604-298-0372; e-mail: admin@tesl.ca; Web site: http://www.tesl.ca
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "TESL Canada Journal" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: