Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inChang, Bok-Myung
TitelA Critical Study on the Syllabus Design of the Middle School English Textbooks in Korea.
QuelleIn: Journal of Japan-Korea Association of Applied Linguistics, 2 (1998), S.137-49Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterChange Strategies; Course Descriptions; Curriculum Design; English (Second Language); Foreign Countries; High Schools; Middle Schools; Second Language Instruction; Second Language Learning; Textbooks; South Korea
AbstractCritically reviews the sixth curriculum of the middle and high school syllabus in Korea, analyzes syllabus categories and sample sentences of the categories, identifies problems with the syllabus, and suggests reform measures for future syllabus design. (Author/VWL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: