Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAspel, Nellie; Bettis, Gail; Test, David W.; Wood, Wendy M.
TitelAn Evaluation of a Comprehensive System of Transition Services.
QuelleIn: Career Development for Exceptional Individuals, 21 (1998) 2, S.203-23Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0885-7288
SchlagwörterData Analysis; Disabilities; Education Work Relationship; Integrated Services; Models; Outcomes of Education; Participant Satisfaction; Program Effectiveness; Program Evaluation; Secondary Education; Transitional Programs; North Carolina; National Longitudinal Transition Study of Special Education Students
AbstractThis study evaluated a comprehensive transition model for students with disabilities known as TASSEL (Teaching All Students Skills for Employment and Life) in two North Carolina school systems. Analysis of social validity data and student outcome data for 76 students found that consumers were satisfied with TASSEL transition services and student outcomes compared favorable with data from the National Longitudinal Transition Study. (Author/DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Career Development for Exceptional Individuals" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: