Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enErstad, Brian L; und weitere
TitelEvaluation of Practice Site Learning Experience for Entry-Level Doctor of Pharmacy Students.
QuelleIn: American Journal of Pharmaceutical Education, 61 (1997) 1, S.87-90Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0002-9459
SchlagwörterAllied Health Occupations Education; Classroom Communication; Clinical Experience; Course Evaluation; Doctoral Programs; Educational Objectives; Higher Education; Patients; Pharmaceutical Education; Practicums; Professional Education; Program Effectiveness; Self Evaluation (Individuals); Student Attitudes; Student Journals
AbstractEvaluated a practice-site learning experience for 55 doctoral pharmacy students, using student logs and written summaries and pre- and post-experience surveys concerning student awareness, understanding, and mastery of desired outcomes. Students indicated increased awareness and understanding of desired outcomes, and found patient interaction especially useful. Results suggest early disclosure of outcome objectives to students is important to learning. (Author/MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "American Journal of Pharmaceutical Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: