Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLoup, Karen S.; und weitere
TitelTen Years Later: Findings from a Replication of a Study of Teacher Evaluation Practices in Our 100 Largest School Districts.
QuelleIn: Journal of Personnel Evaluation in Education, 10 (1996) 3, S.203-26Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0920-525X
SchlagwörterEducational Policy; Educational Practices; Educational Research; Evaluation Methods; Followup Studies; Portfolio Assessment; Portfolios (Background Materials); Professional Development; Research Utilization; School District Size; School Districts; Teacher Evaluation; Teachers
AbstractA follow-up was conducted 10 years after a study of teacher evaluation practices in the 100 largest US school districts to determine changes since 1987. Responses from 68 districts show that teacher evaluation practices and policies at the local level usually still do not incorporate important research findings. (SLD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Personnel Evaluation in Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: