Literaturnachweis - Detailanzeige
Sonst. Personen | Crane, H. Richard (Hrsg.) |
---|---|
Titel | How Antilock Brakes May Save You from a Spin. |
Quelle | In: Physics Teacher, 32 (1994) 4, S.246-47Infoseite zur Zeitschrift |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 0031-921X |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Force; Mechanics (Physics); Motor Vehicles; Science Education; Science Instruction; Scientific Concepts; Secondary Education; Technology Education Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; Stärke; Mechanik; Motor vehicle; Kraftwagen; Naturwissenschaftliche Bildung; Teaching of science; Science education; Natural sciences Lessons; Naturwissenschaftlicher Unterricht; Sekundarbereich; Technisch-naturwissenschaftlicher Unterricht |
Abstract | Describes the brake sensors and the essential elements of a differential in explaining how antilock braking systems (ABS) function. (MVL) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |