Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJanas, Monica; Gurganus, Susan
TitelMeeting the Diverse Needs of Special Educators through a Collaborative Model for Science Reform.
QuelleIn: Journal of Staff Development, 14 (1993) 4, S.20-25Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0276-928X
SchlagwörterLeitfaden; Change Strategies; College School Cooperation; Cooperative Planning; Educational Change; Educational Improvement; Higher Education; Inservice Teacher Education; Intermediate Grades; Junior High Schools; Middle Schools; Mild Disabilities; Moderate Mental Retardation; Science Instruction; Special Education; Staff Development
AbstractDescribes a collaborative reform effort among three school districts and the University of Charleston to meet the diverse needs of middle school science students with mild to moderate disabilities. The article discusses the design and implementation of the collaborative model, indicators of its success, and recommendations for similar efforts. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Staff Development" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: