Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDemchak, MaryAnn
TitelTraining Administrators of Rural School Districts to Improve Programs for Students with Severe Disabilities.
QuelleIn: Rural Special Education Quarterly, 12 (1993) 3, S.18-22Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN8756-8705
SchlagwörterElementary Secondary Education; Models; Rural Education; Rural Schools; School Districts; Severe Disabilities; Special Education; Special Education Teachers; Staff Development; Teacher Supervision; Training Methods
AbstractThe pyramid model of staff training provides rural school districts with a practical low-cost solution to the problem of underqualified teachers of students with severe disabilities. In this model, special-education administrators or supervisors receive training in program improvement, train teachers in their districts, and provide ongoing supervision and feedback in the classroom. (SV)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Rural Special Education Quarterly" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: