Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSylva, Kathy; Wiltshire, Jacqueline
TitelThe Impact of Early Learning on Children's Later Development. A Review Prepared for the RSA Inquiry "Start Right."
QuelleIn: European Early Childhood Education Research Journal, 1 (1993) 1, S.17-40Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAt Risk Persons; Cognitive Development; Cost Effectiveness; Early Intervention; Foreign Countries; Preschool Education; Program Effectiveness; Social Development; Young Children; United Kingdom (Great Britain); United States
AbstractMost research on American and British preschool programs demonstrates that early learning experiences have an immediate positive impact on children's cognitive and social development. Because of this, there is a strong case for investment in high quality early learning on economic as well as social grounds. (MDM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: