Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
TitelU.S. Education: The Task before Us: Improving the Traditional Model, Creating the New Model.
QuelleIn: American Educator: The Professional Journal of the American Federation of Teachers, 16 (1992) 4, S.19-30Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0148-432X
SchlagwörterAcademic Achievement; Academic Standards; Developed Nations; Educational Assessment; Educational Change; Educational Improvement; Educational Policy; Elementary Secondary Education; Foreign Countries; Nontraditional Education; Policy Formation; Position Papers; Public Policy; School Restructuring; Teacher Education; Traditional Schools
AbstractThis policy statement adopted by American Federation of Teachers delegates in the summer of 1992 discusses two great tasks for U.S. education: improving the traditional model of education, while creating a different kind of learning institution to replace the traditional school. How to proceed in both areas is outlined. (SLD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "American Educator: The Professional Journal of the American Federation of Teachers" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: